Cauți o soluție de Call Center pentru business-ul tău?
Vei aduce un plus de eficiență, organizare și productivitate folosind soluția noastră de call center virtual în Cloud!
Beneficiile aduse de SmartPBX Call Center pentru afacerea ta:
Productivitate crescută
implementare ușoară fără instalare de echipamente
Funcții Avansate
transfer apeluri, voicemail, music-on-hold, IVR, rapoarte, statistici și altele
Costuri lunare predictibile
abonament lunar în funcție de numărul de utilizatori
Scalabilitate instantanee
poți adăuga utilizatori noi oricând, simplu și rapid
Mentenanță inclusă
serviciul este administrat în totalitate de DOTRO
User-friendly
platforma este ușor de utilizat chiar și de către o persoană non-tehnică
Garanția Calității
#FărăPerioadăMinimăContractuală#FărăPerioadăMinimăContractuală
DOTRO este prima companie de telecomunicații din Romania ce nu impune o perioadă minimă contractuală. Acest lucru reprezintă garanția noastră că vom furniza întotdeauna servicii de calitate, în caz contrar, fiind liber de contract, poți renunța oricând la soluțiile noastre.
Ai de o vedere clară asupra activității din call center:
Rapoarte Avansate
Poți vedea istoricul activității din call center într-un anumit interval și poți genera rapoate în funcție de agenți, departamente, ore, zile ale săptămânii sau luni. În acest mod vei ști ce îmbunătățiri trebuie aduse activității pentru a oferi cea mai bună experiență clientului. Totul într-o platformă ușor de folosit.
Statistici în timp real
Vei vedea în timp real ce se întâmplă în call center, cine vorbește, cu cine și de cât timp, cine este în pauză sau pe hold. Ai o imagine de ansamblu asupra activității pentru a putea lua rapid cele mai bune decizii de eficientizare. Tot aici poți asculta în timp real apelurile, îi poți șopti agentului pentru a-l ajuta sau poți intra în conferință cu clientul.
Webphone - Telefon în browser
Agenții se vor putea conecta în cel mai simplu mod la centrala telefonică pentru a prelua și efectua apeluri, doar cu ajutorul unui browser web, fără a mai fi necesară instalarea unei aplicații suplimentare. Ei își vor putea vedea istoricul de apeluri, vor putea discuta pe chat cu team leader-ul sau cu alți colegi, pentru a obține informații cât mai rapid și își vor putea seta cozile de asteptare în care sunt activi, cât și momentele de pauză. Totul într-o singură interfață, simplu și rapid.
Funcționalități principale:
Mesaj de întâmpinare
Iți întâmpini clienții într-un mod profesional: "Bine ai venit la firma mea... În câteva momente vei fi preluat de un operator"
Program de lucru
Poți seta un mesaj diferit în afara orelor de lucru ce poate da posibilitatea clientului să lase un mesaj vocal pentru a fi contactat ulterior
Numere Personalizate
Deținem propriile resurse de numerotație din care îți poți alege numărul favorit care să reprezinte cât mai bine business-ul
Statistici și Rapoarte
Vei avea o imagine mult mai clara a situației apelurilor primite/efectuate/pierdute. Poți vedea în timp real cine vorbește, câți clienti sunt în așteptare și multe altele
Înregistrarea apelurilor
Poți opta atât pentru înregistrarea apelurilor primite cât și pentru cele efectuate. Acestea vor fi disponibile și accesibile oricând accesând platforma online
IVR
Cu ajutorul unui singur număr de contact, clienții vor putea alege departamentul pe care doresc să-l contacteze
Acces de oriunde
Ai mai multe birouri? În orașe diferite? SmartPBX te ajută să le unești, poți transfera apeluri de la un sediu la altul ca și când ar fi în biroul de lângă.
Apeluri nepreluate
Primești notificare prin e-mail cu toate apelurile pierdute pentru a putea reveni la client
CallCenter
Funcții avansate: definire agenți, ascultare apeluri, cozi de așteptare, service level, etc.
Alte funcționalități:
- Cozi de așteptare
- Reguli de intrare/ieșire pentru apeluri
- Muzica în așteptare
- Anunțuri personalizate
- Ascultare apeluri în timp real
- Conferințe
- Transfer apeluri
- Desfășurător apeluri
- Voicemail pe Email
- Fax pe Email
- Redirecționare apeluri
- Clienți VIP
- Pop-up fișă client
- Identificare automată apelant
- Și multe altele!
Când ai nevoie de SmartPBX Call Center?
- pierzi apeluri de la clienți
- ai mai multe numere afișate pe site, câte unul pentru fiecare departament sau agent, iar clienții sună aleatoriu fără a avea control
- nu ai o statistică cu numărul de apeluri pierdute / efectuate / primite
- nu poți identifica automat clientul atunci când te sună
- nu poți înregistra apelurile
Abonamentele SmartPBX
Alege ce ți se potrivește cel mai bine:
Reducere 30%
14 €
- 1 număr de intrare
- 2 agenți/interioare
- 5 apeluri simultane
- Înregistrări apeluri 30 zile
Reducere 30%
21 €
- 1 număr de intrare
- 5 agenți/interioare
- 10 apeluri simultane
- Înregistrări apeluri 60 zile
Reducere 30%
35 €
- 2 numere de intrare
- 10 agenți/interioare
- 20 apeluri simultane
- Înregistrări apeluri 60 zile
Toate pachetele includ următoarele resurse nelimitate :
- Mesaje vocale
- Cozi de așteptare
- IVR-uri
- Conferințe
Tarife apeluri initiate :
- 0.01 Euro/minut în rețele fixe și mobile naționale
* apelurile primite sunt gratuite
Taxă Suport Remote: Gratuit
Prețurile sunt exprimate în Euro și nu includ TVA.
Vei putea raspunde clienților de oriunde, fără a fi la birou sau în fața unul calculator.
Companii care ne-au ales
Alătură-te și tu celor peste 900 de companii care au ales SmartPBX
Hai să stăm de vorbă!
Completează datele tale mai jos pentru a fi contactat de un consultant
Datele tale au ajuns deja la noi și te vom contacta curând! Mulțumim!