Poți aduce un plus de eficiență și productivitate folosind soluția noastră de centrală telefonică în Cloud!

Beneficiile aduse de SmartPBX pentru afacerea ta:

Niciun apel pierdut
Niciun apel pierdut, fără ton de ocupat

preluăm toți clienții, iar dacă nu poți răspunde, vei primi notificări cu apelurile pierdute pentru a-i putea recontacta

Control absolut

înregistrarea apelurilor îți dă posibilitatea să vezi ce și cum s-a discutat cu un client

Imbunatatirea relatiei cu clientii
Îmbunătățirea relației cu clienții

îi întâmpini cu un mesaj personalizat, le poți spune chiar și pe nume, "Salut, Andrei!"

Imagine clară a activității

ai rapoarte și statistici prin care poți vedea câți clienți te suna, cât se vorbește, astfel vei lua decizii corecte

Lucru de la distanta
Lucru de la distanță

te poți conecta de oriunde ai o conexiune la internet, de acasă, de la birou, din mașină

Productivitate crescută

identificarea automată a clientului și popup fișă client, vor ușura activitatea agenților

Garanția Calității


#FărăPerioadăMinimăContractuală#FărăPerioadăMinimăContractuală

DOTRO este prima companie de telecomunicații din Romania ce nu impune o perioadă minimă contractuală. Acest lucru reprezintă garanția noastră că vom furniza întotdeauna servicii de calitate, în caz contrar, fiind liber de contract, poți renunța oricând la soluțiile noastre.

Când ai nevoie de SmartPBX?


  • pierzi apeluri de la clienți
  • ai mai multe numere afișate pe site, câte unul pentru fiecare departament sau agent, iar clienții sună aleatoriu fără a avea control
  • nu ai o statistică cu numărul de apeluri pierdute / efectuate / primite
  • nu poți identifica automat clientul atunci când te sună
  • nu poți înregistra apelurile

Descoperă avantajele soluției SmartPBX:

Disponibilitate maxima
Disponibilitate maximă

totul este găzduit în cloud pe sisteme redundante, astfel încât soluția să fie disponibilă tot timpul

Funcții Avansate

transfer apeluri, voicemail, music-on-hold, IVR, rapoarte, statistici și altele

Costuri lunare predictibile

abonament lunar în funcție de numărul de utilizatori

Scalabilitate instantanee

poți adăuga utilizatori noi oricând, simplu și rapid

Mentenanță inclusă

serviciul este administrat în totalitate de DOTRO

User-friendly

platforma este ușor de utilizat chiar și de către o persoană non-tehnică

Cum mă conectez la centrala telefonică SmartPBX?

Există 3 modalități de conectare, toate folosind o conexiune la internet

Lucru de la distanta

SmartPhone

cu o aplicație instalată pe smartphone ce se conectează la centrală și prin care poti primi și efectua apeluri direct de pe telefonul mobil

Lucru de la distanta

Laptop

cu o aplicație instalată pe calculator sau una în browser-ul web (webphone), împreună cu o pereche de căști cu microfon

Lucru de la distanta

Telefon VOIP

cu echipamente fizice VOIP, ce pot fi fixe (pentru recepție/birou) sau portabile (telefon + bază)

Abonamentele SmartPBX


Alege ce ți se potrivește cel mai bine:

Taxă Mentenanță și Configurare: Gratuit
Taxă Suport Remote: Gratuit
Prețurile sunt exprimate în Euro și nu includ TVA.
Bonusul se acordă lunar, iar minutele neconsumate nu se reportează.
Îți oferim gratuit propria aplicație pentru smartphone.

Vei putea raspunde clienților de oriunde, fără a fi la birou sau în fața unul calculator.

App Store Logo App Store Logo

Funcționalități principale:

Integrare nativă cu SmartCRM Logo
Identificarea clientului

Când te va suna un client îți va apărea numele lui pe ecranul telefonului

Pop-up fișă client

După ce vei raspunde unui apel, CRM-ul îți va oferi toate detaliile despre client

Apeluri abandonate

Agenții vor avea acces la apelurile abantonate în timp real

Desfășurător apeluri

Poți căuta și asculta apelurile înregistrate direct din CRM

Mesaj de întâmpinare

Iți întâmpini clienții într-un mod profesional: "Bine ai venit la firma mea... În câteva momente vei fi preluat de un operator"

Program de lucru

Poți seta un mesaj diferit în afara orelor de lucru ce poate da posibilitatea clientului să lase un mesaj vocal pentru a fi contactat ulterior

Numere Personalizate

Deținem propriile resurse de numerotație din care îți poți alege numărul favorit care să reprezinte cât mai bine business-ul

Statistici și Rapoarte

Vei avea o imagine mult mai clara a situației apelurilor primite/efectuate/pierdute. Poți vedea în timp real cine vorbește, câți clienti sunt în așteptare și multe altele

Înregistrarea apelurilor

Poți opta atât pentru înregistrarea apelurilor primite cât și pentru cele efectuate. Acestea vor fi disponibile și accesibile oricând accesând platforma online

IVR

Cu ajutorul unui singur număr de contact, clienții vor putea alege departamentul pe care doresc să-l contacteze

Acces de oriunde

Ai mai multe birouri? În orașe diferite? SmartPBX te ajută să le unești, poți transfera apeluri de la un sediu la altul ca și când ar fi în biroul de lângă.

Apeluri nepreluate

Primești notificare prin e-mail cu toate apelurile pierdute pentru a putea reveni la client

CallCenter

Funcții avansate: definire agenți, ascultare apeluri, cozi de așteptare, service level, etc.


Alte funcționalități:
  • Cozi de așteptare
  • Reguli de intrare/ieșire pentru apeluri
  • Muzica în așteptare
  • Anunțuri personalizate
  • Ascultare apeluri în timp real
  • Conferințe
  • Transfer apeluri
  • Desfășurător apeluri
  • Voicemail pe Email
  • Fax pe Email
  • Redirecționare apeluri
  • Clienți VIP
  • Pop-up fișă client
  • Identificare automată apelant
  • Și multe altele!

Companii care ne-au ales


Alătură-te și tu celor peste 1500 de companii care au ales SmartPBX

Partener Portofoliu
Partener Portofoliu
Partener Portofoliu
partner 1
partner 1
partner 1
Vreau mai multe detalii despre centrala telefonică în cloud!

Hai să stăm de vorbă!

Completează datele tale mai jos pentru a fi contactat de un consultant



Datele tale au ajuns deja la noi și te vom contacta curând! Mulțumim!