Poți aduce un plus de eficiență și productivitate folosind soluția noastră de centrală telefonică în Cloud!
Beneficiile aduse de SmartPBX pentru afacerea ta:
Niciun apel pierdut, fără ton de ocupat
preluăm toți clienții, iar dacă nu poți răspunde, vei primi notificări cu apelurile pierdute pentru a-i putea recontacta
Control absolut
înregistrarea apelurilor îți dă posibilitatea să vezi ce și cum s-a discutat cu un client
Îmbunătățirea relației cu clienții
îi întâmpini cu un mesaj personalizat, le poți spune chiar și pe nume, "Salut, Andrei!"
Imagine clară a activității
ai rapoarte și statistici prin care poți vedea câți clienți te suna, cât se vorbește, astfel vei lua decizii corecte
Lucru de la distanță
te poți conecta de oriunde ai o conexiune la internet, de acasă, de la birou, din mașină
Productivitate crescută
identificarea automată a clientului și popup fișă client, vor ușura activitatea agenților
Garanția Calității
#FărăPerioadăMinimăContractuală#FărăPerioadăMinimăContractuală
DOTRO este prima companie de telecomunicații din Romania ce nu impune o perioadă minimă contractuală. Acest lucru reprezintă garanția noastră că vom furniza întotdeauna servicii de calitate, în caz contrar, fiind liber de contract, poți renunța oricând la soluțiile noastre.
Când ai nevoie de SmartPBX?
- pierzi apeluri de la clienți
- ai mai multe numere afișate pe site, câte unul pentru fiecare departament sau agent, iar clienții sună aleatoriu fără a avea control
- nu ai o statistică cu numărul de apeluri pierdute / efectuate / primite
- nu poți identifica automat clientul atunci când te sună
- nu poți înregistra apelurile
Descoperă avantajele soluției SmartPBX:
Disponibilitate maximă
totul este găzduit în cloud pe sisteme redundante, astfel încât soluția să fie disponibilă tot timpul
Funcții Avansate
transfer apeluri, voicemail, music-on-hold, IVR, rapoarte, statistici și altele
Costuri lunare predictibile
abonament lunar în funcție de numărul de utilizatori
Scalabilitate instantanee
poți adăuga utilizatori noi oricând, simplu și rapid
Mentenanță inclusă
serviciul este administrat în totalitate de DOTRO
User-friendly
platforma este ușor de utilizat chiar și de către o persoană non-tehnică
Cum mă conectez la centrala telefonică SmartPBX?
Există 3 modalități de conectare, toate folosind o conexiune la internet
SmartPhone
cu o aplicație instalată pe smartphone ce se conectează la centrală și prin care poti primi și efectua apeluri direct de pe telefonul mobil
Laptop
cu o aplicație instalată pe calculator sau una în browser-ul web (webphone), împreună cu o pereche de căști cu microfon
Telefon VOIP
cu echipamente fizice VOIP, ce pot fi fixe (pentru recepție/birou) sau portabile (telefon + bază)
Abonamentele SmartPBX
Alege ce ți se potrivește cel mai bine:
Reducere 30%
14 €
- 1 număr de intrare
- 2 agenți/interioare
- 5 apeluri simultane
- Înregistrări apeluri 30 zile
Integrare inclusă cu:
Vreau oferta
Reducere 30%
21 €
- 1 număr de intrare
- 5 agenți/interioare
- 10 apeluri simultane
- Înregistrări apeluri 60 zile
Integrare inclusă cu:
Vreau oferta
Reducere 30%
35 €
- 2 numere de intrare
- 10 agenți/interioare
- 20 apeluri simultane
- Înregistrări apeluri 60 zile
Integrare inclusă cu:
Vreau oferta
Toate pachetele includ următoarele resurse nelimitate :
- Mesaje vocale
- Cozi de așteptare
- IVR-uri
- Conferințe
Tarife apeluri initiate :
- 0.01 Euro/minut în rețele fixe și mobile naționale
* apelurile primite sunt gratuite
Taxă Suport Remote: Gratuit
Prețurile sunt exprimate în Euro și nu includ TVA.
Bonusul se acordă lunar, iar minutele neconsumate nu se reportează.
Vei putea raspunde clienților de oriunde, fără a fi la birou sau în fața unul calculator.
Funcționalități principale:
Integrare nativă cu
Identificarea clientului
Când te va suna un client îți va apărea numele lui pe ecranul telefonului
Pop-up fișă client
După ce vei raspunde unui apel, CRM-ul îți va oferi toate detaliile despre client
Apeluri abandonate
Agenții vor avea acces la apelurile abantonate în timp real
Desfășurător apeluri
Poți căuta și asculta apelurile înregistrate direct din CRM
Mesaj de întâmpinare
Iți întâmpini clienții într-un mod profesional: "Bine ai venit la firma mea... În câteva momente vei fi preluat de un operator"
Program de lucru
Poți seta un mesaj diferit în afara orelor de lucru ce poate da posibilitatea clientului să lase un mesaj vocal pentru a fi contactat ulterior
Numere Personalizate
Deținem propriile resurse de numerotație din care îți poți alege numărul favorit care să reprezinte cât mai bine business-ul
Statistici și Rapoarte
Vei avea o imagine mult mai clara a situației apelurilor primite/efectuate/pierdute. Poți vedea în timp real cine vorbește, câți clienti sunt în așteptare și multe altele
Înregistrarea apelurilor
Poți opta atât pentru înregistrarea apelurilor primite cât și pentru cele efectuate. Acestea vor fi disponibile și accesibile oricând accesând platforma online
IVR
Cu ajutorul unui singur număr de contact, clienții vor putea alege departamentul pe care doresc să-l contacteze
Acces de oriunde
Ai mai multe birouri? În orașe diferite? SmartPBX te ajută să le unești, poți transfera apeluri de la un sediu la altul ca și când ar fi în biroul de lângă.
Apeluri nepreluate
Primești notificare prin e-mail cu toate apelurile pierdute pentru a putea reveni la client
CallCenter
Funcții avansate: definire agenți, ascultare apeluri, cozi de așteptare, service level, etc.
Alte funcționalități:
- Cozi de așteptare
- Reguli de intrare/ieșire pentru apeluri
- Muzica în așteptare
- Anunțuri personalizate
- Ascultare apeluri în timp real
- Conferințe
- Transfer apeluri
- Desfășurător apeluri
- Voicemail pe Email
- Fax pe Email
- Redirecționare apeluri
- Clienți VIP
- Pop-up fișă client
- Identificare automată apelant
- Și multe altele!
Companii care ne-au ales
Alătură-te și tu celor peste 1500 de companii care au ales SmartPBX
Hai să stăm de vorbă!
Completează datele tale mai jos pentru a fi contactat de un consultant
Datele tale au ajuns deja la noi și te vom contacta curând! Mulțumim!