Pentru activarea contului tău MyDOTRO trebuie să parcurgi următorii pași:
1. Accesare portal - my.dotro.ro
2. Accesare "Crează Cont" și completare formular
Notă:
- Pentru validarea contului trebuie să folosești o adresă de email care este înregistrată și autorizată în contractul semnat.
- CUI-ul nu trebuie să conțină RO
- Codul de client se poate regăsi pe factura emisă
- Numărul de telefon introdus trebuie să fie valid. Vei primi un SMS cu un cod de confirmare ce va trebui introdus la validarea contului.
3. Setarea parolei
4. Introducerea codului de verificare primit prin email
5. Introducerea codului de verificare primit prin SMS
6. Contul a fost creat cu Succes!
În cazul în care întâmpini dificultăți în procesul de înregistrare ne poți contacta prin email la [email protected]
Află cum poți activa plata recurentă pentru facturile emise de către DOTRO și scapă de grija lor: Ghid activare plată recurentă
Vreau mai multe detalii despre centrala telefonică în cloud!