Activarea plății recurente pentru facturile emise de DOTRO necesită un cont MyDOTRO activ. Pentru mai multe detalii consultă ghidul următor: Ghid creare cont

 

Există doua metode de activare a plății recurente:

1. Activare simplă fără a efectua o plată

În portalul MyDOTRO, pe pagina principală, în partea dreaptă sus se acționeaza butonul: care va duce la afișarea dialogului de începere a procedurii de activare a plății recurente fara efectuarea unei plăți.

 

După continuare vei fi redirecționat către portalul de procesare al Băncii Transilvania.

 

 

În pagina BT va trebui să introduci datele cardului pe care dorești să-l folosești pentru plăți recurente. După confirmarea procesului vei fi redirecționat către portalul MyDOTRO. În acest moment cardul tău a fost salvat în sistemul BT și va putea fi folosit ulterior pentru inițierea plăților recurente.

 

2. Activare cu efectuare de plată

A doua metodă este de a efectua o plată și în același timp să activăm și plata recurentă pentru facturile viitoare. Pentru acest lucru, din tabelul cu ultimele 6 facturi, vom acționa butonul , după care în dialogul următor vom selecta "Doresc plata facturii și activarea plății recurente".

După acționarea butonului vei fi redirecționat către portalul de procesare al Băncii Transilvania.

 

 

În pagina BT va trebui să introduci datele cardului pe care dorești să-l folosești pentru plată si pentru activarea plăți recurente. După confirmarea procesului vei fi redirecționat către portalul MyDOTRO. În acest moment cardul tău a fost salvat în sistemul BT și va putea fi folosit ulterior pentru inițierea plăților recurente.

 

În cazul în care întâmpini dificultăți în procesul de înregistrare ne poți contacta prin email la [email protected]

Vreau mai multe detalii despre centrala telefonică în cloud!