Apelurile sosite în centrala SmartPBX în timpul programului tău de lucru (sau în afara lui) ce sunt nepreluate/pierdute/abandonate, sunt foarte importante!
De accea, îți punem la dispoziție următoarele metode pentru a obține un raport cu acestea.

 

1. Modulul de Statistici și Rapoarte

Accesând acest modul poți obține un raport cu toate apelurile nepreluate/abandonate.

  1. Te autentifici la interfața web a modulului pentru Statistici și Rapoarte (a cărei adresă și credențiale le-ai primit de la tehnicianul DOTRO care a gestionat activarea centralei tale)
  2. Navighezi în meniul Call Reports → Abandoned Calls
  3. Folosești filtrele din partea de sus a paginii pentru a personaliza raportul:
    • Queues: denumirea cozii de așteptare/departamentului în care apelul a fost abandonat (pentru apelurile sosite în afara programului selectează "11000 - In afara programului")
    • Agent: operatorii pe care ii vrei incluși în raport
    • Date: perioada de raportare
  4. Faci click pe butonul albastru din dreapta pentru a genera raportul

 

2. Interfata web dedicată

Folosind această interfață web dedicată poți obține o listă cu apelurile unice nepreluate/pierdute/abadonate.

  1. Te autentifici la interfața web https://stats.smartpbx.ro (credențialele de acces le-ai primit de la tehnicianul DOTRO care a gestionat activarea centralei tale)
  2. Folosești filtrele din partea de sus a paginii pentru a personaliza raportul:
    • Start Date: data de început a perioadei de raportare (raportarea se face între data selectată și data curentă)
    • Queue Name: denumirea cozii de așteptare/departamentului în care apelul a fost abandonat (pentru apelurile sosite în afara programului selectează "11000 - In afara programului")
    • Show All Calls: activarea acestei opțiuni va afișa în raport și apelurile care au reușit între timp să intre în legatură cu un operator (au sunat ulterior și apelul le-a fost preluat sau au fost sunate de către unul dintre operatori)
  3. Faci click pe butonul verde din dreapta pentru a afișa lista

 

3. Raport periodic transmis prin email

În timpul procesului de activare a centralei ți s-a solicitat o adresă de email pentru raportul periodic cu apelurile nepreluate/pierdute/abandonate.
Dacă ai optat să o furnizezi tehnicianului DOTRO care a gestionat procesul de activare înseamnă că primești aceste apeluri și prin email, într-un raport periodic ce se transmite către adresa ta(1)

În cazul în care nu primești acest raport dar consideri că ți-ar fi util, ne poți contacta prin email la adresa [email protected] pentru activarea lui, având grijă să incluzi denumirea societății comerciale pe care este semnat contractul pentru centrala ta SmartPBX(2).
Noi îți vom prelua solicitarea, o vom implementa în cel mai scurt timp posibil(3) și vom reveni cu confirmarea(4).

 

 

(1) Raportul se transmite la fiecare 10 minute și conține toate apelurile nepreluate/pierdute/abandonate din ultimele 10 minute.
     În cazul în care nu au existat astfel de apeluri, nu vei primi raport.
(2) Denumirea societății comerciale este necesară pentru identificarea serviciului și nu se poate garanta onorarea solicitărilor care nu o includ.
(3) Implementările se pot realiza numai în zilele lucrătoare, de luni până vineri, în intervalul orar 10:00 - 18:00.
     Pentru a garanta implementarea îți recomandăm să ne transmiți solicitările cu câteva zile lucrătoare înainte de a fi necesar ca ele să intre în producție.
(4) Implementările se realizează gratuit, în ordinea sosirii și nu generează costuri suplimentare.

 
 
-- Echipa SmartPBX

Vreau mai multe detalii despre centrala telefonică în cloud!