Pe durata utilizării centralei tale SmartPBX pot aparea situații în care ești nevoit să blochezi apelurile venite de la anumite numere de telefon, care te apelează în mod constant și inutil, acaparându-ți timp sau alte resurse.
În aceste situații ai la dispoziție următoarele metode pentru blocarea sau deblocarea apelurilor de intrare ale unui anumit număr de telefon.
1. Pentru blocarea unui număr poți folosi secțiunea „Blacklist” din interfața web pentru administrare a centralei
Blocarea unui număr de telefon presupune următorii pași:
-
- Te autentifici la interfața web pentru administrare (a cărei adresă și credențiale le-ai primit de la tehnicianul DOTRO care a gestionat activarea centralei tale)
-
- Navighezi în meniul PBX → Tools → Blacklist
-
- Completezi detaliile necesare pentru blocarea numărului:
- CID Number: numărul ce va fi blocat, în format standard național (0 urmat de 9 cifre)
- Description: o scurtă descriere a numărului, pentru a-l putea identifica pe viitor
- Enabled: Yes
- Destination: selectezi Terminate Call → Hangup
- Faci click pe butonul verde "Save" din dreapta jos
- Completezi detaliile necesare pentru blocarea numărului:
-
- După ce ai adăugat în Blacklist toate numerele pe care doreai să le blochezi, urmând pașii de mai sus, faci click pe butonul roșu "Apply" din dreapta sus pentru a aplica configurările în centrală și aștepți finalizarea procedurii
2. Deblocarea unui număr se face după o procedură similara cu cea de blocare
Deblocarea unui număr de telefon presupune următorii pași:
-
- Te autentifici la interfața web pentru administrare (a cărei adresă și credențiale le-ai primit de la tehnicianul DOTRO care a gestionat activarea centralei tale)
-
- Navighezi în meniul PBX → Tools → Blacklist
-
- Faci click pe butonul pătrat din dreapta sus , care arată ca o listă ordonată, și selectezi numărul pe care vrei să-l deblochezi, după descriere sau numărul de telefon
-
- Faci click pe butonul roșu "Delete" din dreapta jos
-
- În căsuța de dialog ce apare confirmi ștergerea prin click pe butonul roșu "Delete"
-
- După ce ai șters din Blacklist toate numerele pe care doreai să le deblochezi, urmând pașii de mai sus, faci click pe butonul roșu "Apply" din dreapta sus pentru a aplica configurările în centrală și aștepți finalizarea procedurii
3. Contactând serviciul de Suport Tehnic DOTRO
Ne poți transmite numerele de telefon care dorești să fie blocate/deblocate prin email la adresa [email protected], având grijă să incluzi denumirea societășii comerciale pe care este semnat contractul(1).
Noi îți vom prelua solicitarea, o vom implementa în cel mai scurt timp posibil(2) și vom reveni cu confirmarea(3).
(1) Denumirea societătii comerciale este necesară pentru identificarea serviciului si nu se poate garanta onorarea solicitărilor care nu o includ.
(2) Implementările se pot realiza numai în zilele lucrătoare, de luni până vineri, în intervalul orar 10:00 - 18:00.
Pentru a garanta implementarea îți recomandăm să ne transmiți solicitările cu câteva zile lucrătoare înainte de a fi necesar ca ele să intre în producție.
(3) Implementările se realizează gratuit, în ordinea sosirii și nu generează costuri suplimentare.
(2) Implementările se pot realiza numai în zilele lucrătoare, de luni până vineri, în intervalul orar 10:00 - 18:00.
Pentru a garanta implementarea îți recomandăm să ne transmiți solicitările cu câteva zile lucrătoare înainte de a fi necesar ca ele să intre în producție.
(3) Implementările se realizează gratuit, în ordinea sosirii și nu generează costuri suplimentare.
-- Echipa SmartPBX
Vreau mai multe detalii despre centrala telefonică în cloud!