Programul de lucru este configurat în centrală de către tehnicienii DOTRO, conform detaliilor pe care ni le-ai furnizat în momentul activării acesteia.

În cazul în care dorești să îl modifici poți apela la una dintre următoarele metode.

 

1. Folosind interfața web pentru administrare a centralei

Modificarea programului de lucru presupune următorii pași:

1. Te autentifici la interfața web pentru administrare (a carei adresă și credențiale le-ai primit de la tehnicianul DOTRO care a gestionat activarea centralei tale)
 
2. Navighezi în meniul PBX → Incoming Calls → Time Groups
 
3. Faci click pe butonul pătrat din dreapta sus , care arată ca o listă ordonată, și selectezi "In timpul programului"
 
4. Realizezi modificările necesare și faci click pe butonul verde "Update" din dreapta jos
 
5. Faci click pe butonul roșu "Apply" din dreapta sus pentru a aplica noul program în centrală și aștepți finalizarea procedurii

 

 

2. Contactând serviciul de Suport Tehnic DOTRO

Ne poți transmite noul tău program de lucru prin email la adresa [email protected], având grijă să incluzi denumirea societatii comerciale pe care este semnat contractul(1).
Noi îți vom prelua solicitarea, o vom implementa în cel mai scurt timp posibil(2) și vom reveni cu confirmarea(3).

 

 

(1) Denumirea societății comerciale este necesară pentru identificarea serviciului și nu se poate garanta onorarea solicitărilor care nu o includ.
(2) Implementarile se pot realiza numai în zilele lucratoare, de luni până vineri, în intervalul orar 10:00 - 18:00.
     Pentru a garanta implementarea îți recomandăm să ne transmiți solicitările cu câteva zile lucrătoare înainte de a fi necesar ca ele să intre în producție.
(3) Implementările se realizează gratuit, în ordinea sosirii și nu generează costuri suplimentare.

 
 
-- Echipa SmartPBX

Vreau mai multe detalii despre centrala telefonică în cloud!