În cazul în care ne-ai solicitat acest lucru în momentul activării centralei sau ulterior, zilele libere legale(1) sau perioadele de concediu sunt deja configurate în centrală de către tehnicienii DOTRO.

În cazul în care dorești să le modifici poti apela la una dintre următoarele metode
(dacă nu ai grupul de timp "Zile libere" deja configurat în centrala este necesar să ne contactezi folosind metoda 2).

 

ATENȚIE Zilele libere configurate în centrală se aplică în fiecare an calendaristic, astfel încât dacă dorești să configurezi o zi liberă suplimentară față de cele predefinite(1) te rugăm să ai în vedere că ea se va aplica în fiecare an, până când va fi eliminată din listă.

 

1. Folosind interfața web pentru administrare a centralei

Modificarea zilelor libere presupune următorii pași:

1. Te autentifici la interfața web pentru administrare (a cărei adresă ai primit-o de la tehnicianul DOTRO care a gestionat activarea centralei tale)
 
2. Navighezi în meniul PBX → Incoming Calls → Time Groups
 
3. Faci click pe butonul pătrat din dreapta sus , care arată ca o listă ordonată, și selectezi "Zile libere"
 
4. Realizezi modificările necesare și faci click pe butonul verde "Update" din dreapta jos
 
5. Faci click pe butonul roșu "Apply" din dreapta sus pentru a aplica noile zile libere în centrală și aștepți finalizarea procedurii
 

2. Contactând serviciul de Suport Tehnic DOTRO

Ne poți transmite zilele tale libere prin email la adresa [email protected], având grijă să incluzi denumirea societății comerciale pe care este semnat contractul(2).
Noi îți vom prelua solicitarea, o vom implementa în cel mai scurt timp posibil(3) și vom reveni cu confirmarea(4).

 

(1) Zilele libere preconfigurate implicit sunt: 1 – 2 Ianuarie, 6 – 7 Ianuarie, 24 Ianuarie, 1 Mai, 1 Iunie, 15 August, 30 Noiembrie, 1 Decembrie si 25 – 26 Decembrie
     Zilele libere de Paște și Rusalii se configurează la cerere, deoarece nu cad în aceeași dată în fiecare an.
(2) Denumirea societății comerciale este necesară pentru identificarea serviciului și nu se poate garanta onorarea solicitărilor care nu o includ.
(3) Implementările se pot realiza numai în zilele lucrătoare, de luni până vineri, în intervalul orar 10:00 - 18:00.
     Pentru a garanta implementarea îți recomandăm să ne transmiți solicitările cu câteva zile lucrătoare înainte de a fi necesar ca ele sa intre în producțtie.
(4) Implementările se realizează gratuit, în ordinea sosirii și nu generează costuri suplimentare.

 
 
-- Echipa SmartPBX

Vreau mai multe detalii despre centrala telefonică în cloud!