Ai un număr mobil pe care îl cunosc și folosesc toți clienții tăi, sau este publicat pe site/materialele promoționale, sau pur și simplu nu vrei să renunți la el?
În acest caz poți alege să folosești redirecționarea necondiționată a apelurilor de intrare(1) către numărul fix(2) al centralei tale SmartPBX, atunci când dorești să preiei prin centrală apelurile primite pe numărul tău mobil.
Poți folosi următoarele metode pentru a activa redirecționarea
(în cazul în care una dintre metode nu funcționează pentru tine îți recomandăm să încerci alta din listă).
1. Din meniul telefonului mobil
- Android
Majoritatea telefoanelor Android oferă posibilitatea de a activa această funcție, deși realitatea este că depinde de fiecare model în parte.
Pașii de urmat sunt de obicei similari în majoritatea cazurilor:
-
- Deschizi funcția de Apelare a telefonului și accesezi
- Setări (Settings)/Setări apeluri (Call Settings)
- Servicii suplimentare (Supplementary services)
- Redirecționare apeluri (Call forwarding)
- Apeluri voce (Voice calls)
- Redirecționare întotdeauna (Always forward)
- Apoi ți va cere să introduci numărul de telefon către care dorești să redirecționezi apelurile
- Apeși butonul Activează (Turn on) pentru a activa redirecționarea
- Deschizi funcția de Apelare a telefonului și accesezi
- iOS
Pașii de urmat sunt:
-
- Accesezi
- Configurări (Settings)
- Telefon (Phone)
- Redirecționarea apelurilor (Call Forwarding)
- La modelele dotate cu Dual SIM selectezi cartela dorită
- Apoi ți va cere să introduci numărul de telefon către care dorești să redirecționezi apelurile
- Accesezi
2. Prin inițierea unui apel cu un cod special
Este posibil ca unele dintre aceste coduri să nu funcționeze pentru operatorul tău, iar în acest caz îți recomandăm să utilizezi una dintre celelalte metode.
-
- Digi Mobil(3)
Pentru activare formează *21*număr de deviere# și apasă tasta de Apelare (Dial).
Pentru dezactivare formează #21# și apasă tasta de Apelare (Dial).
-
- Orange(3), Telekom Mobile(3), Vodafone(3)
Pentru activare formează **21*număr de deviere# și apasă tasta de Apelare (Dial).
Pentru dezactivare formează ##21# și apasă tasta de Apelare (Dial).
-
- YOXO(3)
Activarea se solicită direct din aplicația YOXO, secțiunea Messenger, unde un operator va prelua cererea ta și va activa serviciul.
3. Serviciul de relatii cu clientii al operatorului tău mobil
Contactezi serviciul de relații cu clienții al operatorului tău de telefonie mobilă și soliciți asistență cu redirecționarea apelurilor de intrare pentru numărul tău mobil.
(1) Este posibil ca operatorul tău de telefonie mobilă să nu permită devierea apelurilor de intrare pentru cartelele PrePay.
(2) Alocat la activarea centralei SmartPBX sau portat în rețeaua DOTRO.
(3) Este posibil ca minutele aferente apelurilor redirecționate să se scadă din minutele tale incluse/nelimitate sau să ți se perceapă cost suplimentar per minut pentru apelurile redirecționate.
Recomandăm să îți contactezi reprezentantul operatorului de telefonie mobilă pentru detalii suplimentare legate de contractul tău, înainte de a activa redirecționarea apelurilor de intrare.