Când primești apeluri prin centrala ta SmartPBX pot apărea situații în care unele dintre ele să ajungă la telefonul tău, dar altele nu, aparent aleatoriu.
Cea mai frecventă cauză pentru care apare această problemă este conectarea simultană cu mai multe dispozitive care folosesc același interior/user.
Aceste dispozitive se reconectează periodic și în mod automat la centrală, iar apelurile ajung numai la dispozivul care s-a reconectat cel mai recent, fără ca tu să ai vreun control asupra ordinii de apelare sau de reconectare.
Câteva scenarii în care dispozitive conectate simultan cu același interior/user vor genera aceasta problemă:
-
ai un consultant care preia apelurile clienților folosind unul dintre interioarele/userii centralei, dar constați că volumul de apeluri este mare și vrei să suplimentezi numărul de persoane care preiau apeluri simultan, iar pentru asta configurezi același interior/user și pe telefonul unui alt angajat;
- când te afli la birou folosești un interior/user configurat pe un telefon VoIP (cordless sau de birou), dar dorești să poți prelua apeluri și atunci când te deplasezi pe teren, iar pentru asta configurezi același interior/user și pe un smartphone;
- ai un telefon nou pe care ai instalat aplicația mobilă și ai configurat-o cu același interior/user+parolă folosite pe telefonul vechi, însă, nu ai resetat aplicația veche și aceasta a ramas în continuare conectată la centrală.
În scenariile prezentate mai sus, dar și altele pe care nu le-am inclus, vei constata că dispozitivele tale primesc apeluri intermitent (uneori primește unul dintre ele, alte ori altul, s.a.m.d.).
Pentru rezolvarea acestei probleme trebuie să identifici toate dispozitivele pe care ai configurat același interior/user și să le deconfigurezi, astfel încât la final interiorul/userul respectiv să rămână activ numai pe un singur dispozitiv.
Toate celelalte dispozitive, pe care vrei să le folosești suplimentar, vor avea nevoie de cate un interior/user dedicat lor, care nu este folosit deja de o altă persoană.
Problema persistă, deși ai identificat și eliminat toate dispozitivele suplimentare care foloseau același interior/user?
În acest caz îți recomandăm să încerci și soluțiile prezentate în articolul De ce nu sună aplicația mobilă atunci când primesc apel prin centrală?
-- Echipa SmartPBX
Vreau mai multe detalii despre centrala telefonică în cloud!